12 ianuarie 2013

Revin in forta...

Dupa o pauza considerabila am revenit!Timp de mai bine de un an,indatoririle de mama mi-au oferit ocazia de a sta conectata 24/24 asupra puilor mei.Iar acum imi mai ofera luxul de a ma indeletnici cu de-ale sufletului.
Fiecare an ce vine,este o fila pe care o intoarcem in vietile noastre...Iar anul 2013 mi-l doresc atit mie cit si voua dragelor,plin de obiective si tinte si cite o realizare pentru fiecare din ele,va doresc o credinta ne stramutata in Tatal de Sus,si o familie care sa va astepte acasa si pe care sa o asteptati acasa.In viltoarea de afara avem un singur tel,de a ne face lumea mai frumoasa,mai buna,mai calitativa!!!Un an nou maret...
"Fii intotdeuna in razboi cu viciile tale , in relatii pasnice cu vecinii tai , si fa in asa fel ca fiecare an nou sa te gaseasca ca pe un om mai bun."


"Anul nou incepe in furtuna de zapada a albelor promisiuni."


George William Curtis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu